Mysticprompter

24 Αυγούστου, 2008

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ

Filed under: Ελλαδα — mysticprompter @ 11:47 πμ
Tags:

απο email που ελαβα…

Αν στο σπίτι σας υπήρχαν κρυφές κάμερες και από μια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο πολλοί σαδιστές (διαφημιστές,τηλεπαρουσιαστές,σεναριογράφοι τηλεοπτικών σειρών,στιχουργοί,ακόμα και … πολιτικοί ),όχι μόνο σας παρακολουθούσαν και δεν έκαναν καταγγελία στο Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος,αλλά χρησιμοποιούσαν ό,τι λέγατε και ό,τι κάνατε όπου τους βόλευε,αν όσοι δεν ήξεραν, την κόλαση μέσα στην οποία ζείτε,δεν σας πίστευαν όταν τους ζητούσατε βοήθεια,αν ακόμα και η Ελληνική Αστυνομία,που έχει καθήκον να ανταποκρίνεται σε επώνυμες καταγγελίες πολιτών,ζητούσε από σας αποδείξεις για να δράσει,αν δηλαδή όσοι ήξεραν έκαναν την πάπια και οι υπόλοιποι σας περνούσαν για τρελή,πώς θα νιώθατε;Εγώ νιώθω αηδία για την Ελλάδα,γιατί τέτοια αίσχη ούτε επί Δικτατορίας συνέβαιναν!
 

 

Ονομάζομαι Βρισηίδα Λάμπρου,είμαι 52 ετών,συντάκτις από το 1984 στο περιοδικό «Το Τεστ» και από τον εργοδότη μου έχω εξασφαλίσει το προνόμιο να εργάζομαι κατ’ οίκον,δηλαδή σε ήρεμο και οικείο περιβάλλον! Σας βεβαιώνω ότι τα έχω παραπάνω από 400, αλλιώς θα ήμουν ανίκανη να απασχολούμαι στο συγκεκριμένο περιοδικό και θα με είχαν απολύσει προ πολλού.

 

Πολλά σταυρόλεξα ‘Για Δυνατούς Λύτες’ έχουν δει τα μάτια μου, αλλά ο εφιάλτης που βιώνω τα τελευταία οκτώ,περίπου,χρόνια ξεπερνά την κοινή λογική και δεν μπορώ να βρω λύση.’Οπως είναι φυσικό,έχω φτάσει σε απόγνωση,έχω επαναστατήσει και έχω βαφτίσει το διαμέρισμά μου «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ»!

 

Αν ήμουν αλλοδαπή,θα είχα συμπαράσταση από την πρεσβεία της χώρας προέλευσής μου και,μετά την υποβολή μηνύσεων κατ’ αγνώστων,θα επέστρεφα στην πατρίδα μου.Είμαι, όμως (δυστυχώς!) Ελληνίδα.Αν ήμουν αναρχική, οι υπόλοιποι αναρχικοί θα έκαναν πορείες σε ένδειξη συμπαράστασης και θα τοποθετούσαν βόμβες σε όλη την Ελλάδα.Τι πρέπει να κάνω για να βρω το δίκιο μου; Αν ήμουν φυλακισμένη,θα είχα περισσότερα δικαιώματα και θα περνούσα,ίσως,καλύτερα.
Το μοναδικό πλάσμα που κατοικεί μαζί μου είναι ο πιστός τετράποδος σύντροφός μου που δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου,γιατί μιλά τη δική του γλώσσα.

Κλείνοντας την επιστολή μου,πρέπει να σας αναφέρω ότι έχω γεννηθεί με κινητικό πρόβλημα και πως αυτό το πολυετές μαρτύριο έχει επιδεινώσει την κατάσταση της υγείας μου.

Με υπόληψη,Βρισηίδα Λάμπρου,

«ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΓΟΡΓΟΝΟΔΕΛΦΙΝΟΥ»,

Ξενοκράτους 55,10676 ΑΘΗΝΑ.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ 210 7215227.

Επειδή έχω στείλει μηνύματα στον πρωθυπουργό,στη Βουλή των Ελλήνων,στα ελληνικά κόμματα,σε τηλεοπτικά κανάλια,σε οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων,στην ΕΛ.ΑΣ,στην INTERPOL,στην EUROPOL και κανείς δεν μπήκε καν στον κόπο να μου απαντήσει,αποφάσισα να ενταχθώ στους κόλπους των αναρχικών!

4 Σχόλια »

  1. Ειμαι Ελληνας και υπερηφανος γιαυτο,ηδη ειμαι στον εθνικοσοσιαλιστικο χωρο απο το 1965,αγωνιζομαι παντα για τις ιδεες μας και
    μισω τους δημοκρατες,κομμουνιστες και δεν δεχομαι ως ανθρωπους τους εβραιους,ειμαι πολιτικος επιστημων και δημοσιολογος,πιστευω
    στην φυλη σαν το πρωταρχικο στοιχειο,ασχολουμαι πολυ με την ιστορια και γραφω δικα μου κειμενα,ο παππους μου ΞΕΝΟΦΩΝ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ
    υποστρατηγος πολεμησε στον ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ και αργοτερα στον ΕΛΛΗΝΟΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ οπου και ετραυματισθη και του εκοψαν το
    χερι,ως μονοχειρ υπηρετισε και ελαβε τον βαθμον του υποστρατηγου το 1935,μετα το 1940 απεβιωσε,ο δε πατερας μου ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
    ΚΟΛΕΣΚΑΣ εφθασε μεχρι του βαθμου του υποπτεραρχου,πολεμησε κατα τον Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΝ ΠΟΛΕΜΟΝ και αργοτερα εγινε Τεχνικος Συμβουλος
    του Υπουργειου Εθνικης Αμυνης,αργοτερα απεβιωσε το ετος 1982,η δε μητερα της μητρος μου ΕΛΕΝΗ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ,συζυγος του ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ
    κατηγετο εκ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ,ειχε τιτλο ευγενειας και εγινε ΚΥΡΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ της ΑΒΥ Πριγκιπισσης ΑΛΙΚΗΣ,μητρος του συζυγου της
    Μεγαλειοτατης Βασιλισσης της Αγγλιας ΕΛΙΣΑΒΕΤ.Θελω με ολες μου τις δυναμεις να βοηθησω την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στον εκλογικο Αγωνα για τις ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2009,χρειαζομαστε δυναμι και θελησι και πολυ αγωνα,θα αγωνιστω και εγω οσο μπορω
    Μετα τιμης
    Κολεσκας Χρηστος
    πολιτειολογος-δημοσιολογος
    Ευχομαι σε ολους τους συναγωνιστες Χρονια Πολλα και Ευτυχισμενο ρο Νεον Ετος 2009
    η διευθηση μου ειναι ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΡΟΥ 19Α-ΧΑΛΑΝΔΡΙ και τηλεφωνο 211-1170834

    Σχόλιο από Κολεσκας Χρηστος — 28 Δεκεμβρίου, 2008 @ 8:39 μμ

  2. Αγαπητοι συναγωνιστες,θα ηθελα πολυ να μπω και εγω στον συνδιασμο της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ για το Ευρωκοινοβουλειο,λογω της μεγαλης
    μου πειρας και των γνωσεων μου,θα μπορουσα να φανω χρησιμος στον ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ χωρο για μια μεγαλη ΕΛΛΑΔΑ,μακρια απο τα
    σιωνιστικα-εβραικα κατεστημενα,και θα ηθελα ως αγωνιστης να δωσω ολες μου τις δυναμεις για μια ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ,ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ και ΜΕΓΑΛΗ.Ας Κανουμε παλι την πατριδα μας μεγαλή,χωρις δεσμευσεις απο ξενους κυκλους που θα ηθελαν να μας καταστρεψουν,εμεις
    πιστευοντες εις τας αρχας του μεγαλου πατριωτη ΠΕΡΙΚΛΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ θα υπεραρπιστουμε τας αρχας μας μεχρι τελευταιας ρανιδος
    του αιματος μας.Βεβαια θα αγωνιστουμε σκληρα για τα αρχαιγονα ιδεωδη,αλλωστε εχουμε παραδειγματα των αρχαιων μας προγονων,θα πρεπει να τους μοιασουμε διοτι ο κοσμος αρχιζει απο την ΕΛΛΑΔΑ και τελειωνει παντα σαυτην.Θα ηθελα να μιλισουμε με τον αρχηγο
    συναγωνιοστη και παλιο μου φιλο Νικο Μιχαλολιακο.Επισης θελω να ευχαριστησω πολυ που μου στελνετε την εφημεριδα,εχω ομως να
    καταγγειλω οτι στην γειτωνεια μου δεν φερνουν το περιοδικο και αναγκαζομαι να πηγαινω αλλου να το βρω,πρεπει αυτο να γινεται εσκεμμενα.
    ευχαριστω ολους τους συναγωνιστες και περιμενω τηλεφωνο απο τον φιλο μου ΝΙΚΟ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ,ξερει σε ποιο νουμερο θα με βρει.
    Κολεσκας Χρηστος
    Συναγωνιστης-εθνικοσοσιαλιστη
    πολιτικος επιστημων και πτυχιουχος δημοσιου δικαιου
    πανεπιοστημιων Αθηνων-Θεσσαλονικης και Μοναχου

    Σχόλιο από Κολεσκας Χρηστος — 26 Ιανουαρίου, 2009 @ 8:45 πμ

  3. Οποιος θελει μπορει να επικοινωνισει μαζι μου στο Ε-MAIL:christoskoleskas@gmail.com
    ευχαριστω
    Χρηστος Ε.Κολεσκας

    Σχόλιο από Christos Koleskas — 2 Απριλίου, 2011 @ 5:15 πμ

  4. Σημερα ημερας χαρας,44 χρονια περασαν απο τοτε που ο Στρατος μας,ο Ελληνικος Στρατος,σταματησε το πορνειο του κοινοβουλειου.
    Εθεσε τερμα στις κακοβουλιες των εχθρων της Ελλαδος βουλευτων.
    Ζητω η Εθνικολαικη και εθνοσωτηριος Επαναναστασις της 21ης Απριλιου 1967
    Ζητς οι γενναιοι αξιωματικοι και πολιται
    Ζητς η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ
    Κατω η δημοκρατια,ο σιωνισμος και κομμουνισμος
    Κολεσκας Χρηστος επι 45 χρονια εθνικοσοσιαλιστης

    Σχόλιο από Κολεσκας Χρηστος — 21 Απριλίου, 2011 @ 3:43 μμ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.